Ølholm Skole og andre lokale skoler har indført 20 minutters leg og bevægelse i skoledagen. Det er en succes, der styrker elevernes motorik og giver dem nye ideer til lege.
Copy link address
Elisabet D. Hyttel edh@hsfo.dk
Annonce
Del med andre:
Copy link address
-
Benedikte Lindblad øver balance på Ølholm Skoles parkourbane. Foto: Michael Svenningsen -
De 88 børn på Ølholm Skole er delt ind i hold på tværs af årgangene. Foto: Michael Svenningsen -
Ølholm Skole har succes med at få bevægelse ind i hverdagen. Foto: Michael Svenningsen -
Viggo Mortensen fra 4. klasse synes, det er sjovt at få en pause midt i skoledagen til bevægelse og leg. Foto: Michael Svenningsen -
Børnene skal ikke bare skynde sig gennem øvelserne, de skal udføre bevægelserne korrekt, så de får mest muligt ud af træningen. Foto: Michael Svenningsen -
Mie Møller Pedersen fra 4. klasse på Ølholm Skole mener, de 20 minutters bevægelse er sjovere end matematik. Foto: Michael Svenningsen -
Ølholm/Tørring: Ølholm Skole har succes med at få bevægelse ind i hverdagen. Foto: Michael Svenningsen -
De 88 børn på Ølholm Skole er delt ind i hold på tværs af årgangene. Foto: Michael Svenningsen -
Ølholm Skole har succes med at få bevægelse ind i hverdagen. Foto: Michael Svenningsen